Tannum Sands 23-11 / 24-11

23 november 2008 - Tannum Sands, Australië

Tannum Sands 23-11 / 24-11

Koffie gedronken in Rockhampton en vroeg vertrokken want we willen in zee zwemmen! Na Rockhampton is de zee namelijk stinger-vrij, JOEPIE!!!
En wat bleek voor de zoveelste keer… we hadden in Tannum Sands kilometers strand voor ons helemaal alleen. Wat een rijkdom zo´n privé strand. Dit keer staan we wild geparkeerd voor een playground met BBQ/huisjes en gas BBq´s. veel gezien fenomeen, zelfs langs de weg op rustplaatsen. Dit zijn openbare BBQ/plekken waar iedereen gebruik van kan maken. Én ze worden altijd keurig schoon weer achtergelaten. De Rangers lopen ze dagelijks na om alles te checken en gas bij te vullen, goed he.
Hier blijven we gedurende de dag, alleen voor de middagdut hoor, daarna gaan we weer een ‘powerd site’ opzoeken zoals dat hier zo mooi heet. Stroom en water op de plek van de camper om het boeltje weer up and running te krijgen.

We hebben onderweg veel rondgekeken naar de beestjes die hier vrij leven maar niets anders gezien dan dat wat aangereden naast de weg lag. NU hier!
Lopen de kangoeroes in het bos dat direct aan de camping grenst en we lopen er sluipend met de camera op af. Wat fantastisch! Ze grazen wat en kijken af en toe op om de boel te inspecteren. We zien een kleintje druk in de buidel van mamma kangoeroe z’n draai vinden. We konden behoorlijk dichtbij komen maar hebben ook gezien hoe snel springend ze er weer van door kunnen zijn. Ze blijven nog een uurtje achter onze camper grazen en zijn dan plotseling weer verdwenen. Dat was Gaaf!

1. Jeanne Welles:
    5 december 2008
    Hallo 3schatjes,

Het heeft lang geduurd...maar eindelijk zien we hoe mooi het in Rockhampton is. Mooie foto's van dit stukje paradijs. Een bekend beeld van ons aller lief Frederique :)), als ze maar kan schommelen...dan is ze in haar nopjes. Wat ziet ze er heerlijk uit met haar lachebekje, het lijkt of dat ze heel erg gegroeid is. Ik ga snel verder met jullie verhaal te lezen, ben er zeer benieuwd naar!

Liefs van To-maatje, xxx