Toowoon Bay, The Entrance 15-12 / 17-12

15 december 2008

Toowoon Bay, The Entrance 15-12 / 17-12

The Entrance is klein en alles, op een paar restaurants na, gesloten. We vinden een steakhouse met uitzicht op zee en Frederique speelt in de daarvoor ingerichte speelhoek.

De volgende ochtend na de cappuccino rijden we naar Toowoon Bay, een mooie baai met luxe huizen eromheen, hier hebben we ’s ochtends op het strand gelegen en Reinder heeft ’s middags kunnen kiten…. Althans een poging gedaan want er was net te weinig wind. Desondanks erg leuk gehad en met verschillende mensen/kiters gebabbeld.
De camping voldoet als slaapplek want we hebben weinig keus. Omdat het hier ook lekker rustig is kunnen we wederom breed gaan staan en hebben alle ruimte en de speeltuin voor Frederique alleen. Dag twee eten we ‘take away’ pizza. Het is nog heet dus snel naar de camping. Dit moet een grappig tafereel zijn geweest, scheuren die Hollanders de camping op met hun veel te grote camper, worden er stoelen en tafels uit de camper geslingerd en vliegen de pizzadozen op tafel. En dit alles binnen 5 minuten haha. Alle andere kampeerders barbequën namelijk.

De 17de rijden we vanuit Toowoon Bay naar Terrigal op advies van een local. En ja het is een heel mooi plekje waar veel jetset woont, dit is aan de huizen te zien. De mensen zijn er wat hipper gekleed en de winkels zien er netjes uit evenals de boulevard. Echt een mooi stadje maar helaas hebben ze hier geen camping…. ze houden het niveau hier waarschijnlijk graag hoog. We hebben hier uitgebreid ontbeten en van ons uitzicht genoten.