Narrabeen (Noord Sydney) 17-12 t/m 18-12

17 december 2008

Narrabeen (wijk ten noorden van Sydney) 17-12 t/m …

We zijn in de omgeving van Sydney aangekomen… ojee het einde van de vakantie is nabij.

Er zijn in Sydney weinig campings dus verblijven we erbuiten op een camping in Narrabeen. De grond is hier p/m2 duurder dus ook de camping, het is jammer dat ze ook minder mooi/sfeervol zijn en de faciliteiten een niveautje lager dan we gewend zijn. But… het is aan zee en het strand is mooi. We hebben een geweldige BBQ-sessie gehad totdat de wind op stak en ons de camper in joeg.
Toch een prachtig schouwspel zo’n dreigend wolkendek dat de kust op rolt én snel inpakkende kampeerders. Gelukkig houden we het toch droog en staan even later weer met een wijntje buiten. Frederique heeft een hele wagen vol speelgoed gekregen van een meisje dat morgenochtend naar huis vliegt, wat een mazzeltje. Ze is er de hele namiddag zoet mee geweest.
Wordt vervolgt….

1. Joukje Rijnks:
    Dag lieverds,

Weer genoten van jullie verhalen en de prachtige foto's. Ik heb hoop wel, dat jullie het voor de rest van de vakantie droog houden!!
    Hier is alles goed.

Zoen van (schoon)moedertje/beppe
  2. Jeanne Welles:
    17 december 2008
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen...je zou zo in jullie belevingen willen instappen om met jullie verder te reizen. Helaas zitten wij in de kou, vandaag met veel regen, in NL.
    Jullie zien er mooi gekleurd uit, breng een beetje zon mee aub...;))

Liefs en XXX, mam
  3. floor van de Water:
    20 december 2008
    hi lieve alledrie,

had wat in te halen maar wat een prachtig avontuur! Geweldig! Onvergetenlijk en verslavend vermoed ik. Ik ben heel benieuwd naar de life verhalen! Dikke zoenen en tot snel.
    Kus! Floor
  4. Jeanne Welles:
    21 december 2008
    Hallo lieve drietjes,

hoop dat alles goed met jullie is en dat het afscheid van het prachtige Australië niet al te zwaar valt.
    Nu nog even de lange vlucht naar huis. Miss-T en ik zijn blij en verheugen ons op as woensdag, kijk er echt naar uit! Het huis schoon en de boodschappen gedaan. Ben klaar om jullie te ontvangen met kriebeltjes van blijdschap in mijn buik...Kan haast niet wachten!