Sawtell, Nambucca Heads 8-12 / 9-12

8 december 2008 - Nambucca Heads, Australië

Sawtell, Nambucca Heads 8-12 / 9-12

Via Sawtell (heel saai) en nog twee campings die niets uitstraalden, besloten we door te gaan naar Nambucca Heads waar de tweede en laatste camping erg geschikt was. Er kwam storm en onweer aan dus hebben we net op tijd een plekje op de camping te pakken. Best jammer want er waren wat locals aan het kiten en Reinder had ook kriebels om te gaan. Maar met onweer toch maar ff niet.
Het restaurant dat bij de camping zat was een soort uitgebouwde kantine waar de serveersters erg aardig zijn en we toch erg lekker hebben gegeten. The Aussie way.

Moet ik toch ff kwijt dat de restaurants er over het algemeen, met nadruk in de minder drukke dorpjes, kompleet sfeerloos zijn en het meubilair functioneel toch sober. Daarentegen is het personeel bijna altijd super aardig en het eten erg goed. Dat is dan toch wel weer oké.

Tja jongens, nu zitten wij dan toch ook met slecht weer, regenbuien, onweer en stevige windvlagen. De volgende ochtend werden we er ook meer wakker. Het nieuws weet ons op te vrolijken met slecht weer tot en met maandag. Nee heh, drie tot vier dagen slecht weer???? Gggggrrrrrom.

We moeten nog een flink stuk rijden om weer in spannendere gedeelte te komen dus vertrekken we naar Port Macquarie. We hebben er een leuk stukje over gelezen daarom daarheen.